2012年3月4日 星期日

訪問

問: 你好啦,咁你從消費者既角度黎睇,最低工資實施後左之後呢,商品的價格有咩變化呢??

答: 我覺得貴左囉D野,例如茶餐廳咁樣,我平時去果度食一餐飯可能二十幾蚊既,但依家就要升到三字頭,佢升福都幾大下,可能會加左3,4蚊禁樣,所以對於我地學生黎講就會難負賀一D囉!

問: 禁你覺得有咩原因令到佢D價格價左呢?

答: 我唸可能係佢地成本上升,再加上實施左最低工資之後,員工既人工相對地增加左啦,禁所以D餐廳既老板或姐係其他既老板就會將呢一個價格既差距轉介係我地D消費者到

問: 禁你覺得實施左最低工資後,你既購買意欲有冇提高到呢?

答: 其實冇,雖然話就話實施左最低工資可以保章到D人可以有足夠經濟收入去維持佢地基本既生活,但係相對地D物價都上升左,而且物價上升既比例比人工增加既比例重,禁所以我覺得反而會令到我既購買意欲減低左

逐字稿:消費者

問: 禁你覺得最低工資實施左之後,商店既服務質素有冇D咩變化呢?

答: 差左,實會差左!我唸可能係...用翻茶餐廳為例,我平時去食野可能等既時間唔會禁長既之前,但依家可能D老板想省翻D錢,禁可能會cut少D人走,禁就會少左D人去服務我地客人,禁就會令到服務態度差左

問: 你認為最低工資帯比你係正面影響定負面影響呢?

答: 帯比我負面既影響多D啦,因為始終物價上升左,禁如果以我呢個消費者既角度出法既話,禁我平時出去買野,禁物價上升左,我當然要比多D錢去買我原先用一個較低價錢得到物品,禁對我棃講當然影響大左,禁其實除左我之外我覺得對,無論學生或大人既經濟支出都會大左,因為物價上升左始終都。而且除此之外,唔好話消費者,可能D員工佢地D公司可能就因為設立左呢個最低工資而去減去食飯錢,又或姐將佢地既工作時數減少去平衡翻呢個公司既收益,又或姐一D員工佢地原先係一個長期工作者變成散工咁樣去平衝翻佢地自己公司既收益囉!

哦哦!好啦多謝你既訪問!

沒有留言:

張貼留言