2012年3月4日 星期日

訪問

逐字稿:

問題1: 你從消費者既角度黎睇,最低工資實施後左之後呢,商品的價格有咩變化呢??

有牙,會上升佐囉平時去麥當勞食野,原本應該廿幾蚊一個餐既,跟住依家升到27個幾,
姐係貴佐好多囉,禁樣會令我既零用錢減少佐

問題2: 你覺得有咩原因令到佢D價格價左呢?
冇回應

問題3: 你覺得實施左最低工資後,你既購買意欲有冇提高到呢
有牙,會唔想買野,因為D野太貴

問題4: 你覺得最低工資實施左之後,商店既服務質素有冇D咩變化呢?
我覺得有變化啦,姐係例如我放lunch既時候出去食野啦,一來好多人排隊啦二來又少counter但係右有多人和,仲有個D麥當勞包個D醬飛到周圍都係跟住有時叫野食個陣時又好似無人睇到我禁樣,我真係覺得好似被受忽視禁樣

沒有留言:

張貼留言